CBO Zeist

Onze school is één van de scholen van Stichting CBO Zeist. Stichting Christelijk Basisonderwijs Zeist staat voor continuïteit van het protestants-christelijk onderwijs in de regio Zeist. Meer over de visie en missie van CBO Zeist lees je op www.cbozeist.nl.

Vanuit ons strategisch beleid werken alle scholen van CBO Zeist de komende jaren samen aan de ontwikkeling van de volgende onderwerpen:

• Scholen worden lerende gemeenschappen met een professionele cultuur.
  • Scholen geven werkelijk passend onderwijs uitgaande van de onderwijsbehoeften van kinderen op het gebied van kennis-, vaardigheids- en persoonlijke ontwikkeling. Ontwikkeling van het gebruik van ICT en 21e-eeuwse vaardigheden krijgen hierbij speciale aandacht.
  • We blijven werken aan de hoge kwaliteit van ons onderwijs.
  • Ouderbetrokkenheid wordt educatief partnerschap (ouderbetrokkenheid 3.0)
  • We werken samen met partners die bijdragen aan het bereiken van onze doelstellingen.

CBO Zeist is een professionele onderwijsorganisatie. De dagelijkse leiding is in handen van de directeur-bestuurder die ondersteund wordt door een algemeen directeur en een bureaumedewerker.