20 juni 2024

Papa’s, mama’s, opa’s en oma’s met hun neuzen in de boeken

Lieve ouders, opa’s en oma’s,

Stel je eens voor: een plek vol verhalen en avonturen. Dat is onze schoolbibliotheek! Maar weet je wat? Wij hebben JOU nodig om deze plek nog specialer te maken!

Hoe kan je helpen?

• Boekadvies: Help een kind om een nieuw boek uit te zoeken in de bibliotheek.

• Techneut: Je helpt met het in - en uitlenen van de boeken via ons digitale systeem.

• Boeken ordenen: Help ons de boeken netjes op hun plek te zetten.

• Onderzoekskampioenen: Begeleid kinderen bij hun projecten in de bibliotheek.

• Fantastische evenementen: Help bij boek evenementen zoals de kinderboekenjury, kinderboekenweek, week van de Poëzie enz.

Waarom meedoen?

• Tover een glimlach: Jouw hulp maakt een groot verschil.

• Samen word je meer: Werk samen met andere ouders, grootouders en leerkrachten.

• Elke helpende hand telt: Of je nu veel of weinig tijd hebt, elke minuut is waardevol.

Kom en doe mee!

Iedere woensdag tussen 8.30u en 10.30u is de bibliotheek geopend voor groep 3 t/m 8.

Op woensdag 4 september is er een speciale informatiesessie in de bibliotheek van 8.30 uur tot 9.30 uur. Vragen of aanmeldingen? Neem contact op met Ilse: ilsebuizer@kb.cbozeist.nl

Samen maken we de bibliotheek nog inspirerender voor onze kinderen. We kijken er naar uit om jou te verwelkomen.