Ouderavond Kanjertraining & Kennismaking in de klassen

woensdag 25 september 2024 19.15u - 21.30u

Ouderavond Kanjertraining & Kennismaking in de klassen

Uitnodiging: Kanjers in actie - Een avond vol ontmoetingen en verhalen!

Graag nodigen wij u uit voor een informatieve en gezellige avond op woensdag 25 september.

Tijdens deze bijeenkomst willen wij u graag meer vertellen over de Kanjertraining die wij op school geven. De Kanjertraining is een methode die gericht is op het bevorderen van een positief sociaal klimaat. Op deze avond staan de thema’s respect, vertrouwen, communicatie en samenwerking centraal.

Daarnaast krijgt u de gelegenheid om kennis te maken met de nieuwe groepsleerkrachten. Dit is een mooie kans om vragen te stellen, informatie uit te wisselen en samen te werken aan een succesvol schooljaar voor uw kind. Anders dan u van ons gewend bent, ontvangt u voorafgaand aan deze avond een informatiebrief van de leerkracht(en) van uw kind. Hierin staan alle belangrijke dingen voor het nieuwe schooljaar.

Programma van de avond:

• 19:15 - 19:30: Inloop met koffie en thee

• 19:30 - 21:00: Presentatie over de Kanjertraining

• 21:00 - 21:30: Kennismaken met de nieuwe groepsleerkrachten met daarbij een alcoholvrije ;) borrel.

Wij hopen op uw komst en kijken uit naar een waardevolle en inspirerende avond samen.