Welkom op de Kerckeboschschool !

De Kerckeboschschool is een christelijke basisschool gelegen in het bosrijke Zeist. Wellicht heeft u het filmpje hiernaast al gezien en anders zou ik dat na het lezen van dit stukje tekst zeker gaan doen: beelden spreken soms meer dan woorden. Maar als we dan toch woorden gebruiken: 'vertrouwen' en 'ontwikkeling/groei' zijn voor ons kernbegrippen en dat is de hele dag door in onze school te zien. Samen met al onze collega's zetten we onze schouders onder de ontwikkeling van de kinderen, die aan onze zorgen zijn toevertrouwd. We willen ze laten groeien tot wie zij zijn als individu èn als groepsgenoot. We geven ze ons vertrouwen en we werken er hard aan om ze een goede bagage mee te geven voor het leven dat voor hen ligt.